1. Nu încărcaţi materialele descăcate de pe forumul nostru pe alte siteuri/bloguri/forumuri. Dacă sunteţi prinşi făcând asta, vi se va şterge contul, fără alte explicaţii.
2 Nu faceti publicitate altor forumuri sau oricarui alt site aici . Postarea va fi considerata spam si stearsa .
3.Nu faceţi dublu-post.Pentru asta există butonul "Edit".
4.Vă rugăm sa va ganditi că membrii staffului au şi alte activităţi, aceasta este o muncă voluntară şi vă rugam să fiţi răbdători în privinţa proiectelor noastre caci acestea vor fi finalizate.
6. Nu vă bateţi joc de munca depusă de moderatorii, traducătorii şi administratorii acestui forum.
7.Membrii staff-ului au dreptul să aplice sancţiuni ce constau în avertizarea publică sau privată, editarea mesajului, ştergerea mesajului , warn-uri şi bannuri [permanente sau temporare] sau blocarea întregului fir de discuţie.
8. Atunci când doriţi să creaţi un topic, vă rugăm anunţaţi administratorii/moderatorii înainte de a crea acel topic.
9. Sunteţi rugaţi să evitaţi limbajul de messenger.
10. Orice mesaj postat pe acest forum trebuie sa fie cel putin de lungimea unei propozitii coerente. Nu se admit postari monosilabice, mesaje care contin doar smiley-uri, intrucat scopul acestui site este acela de a face schimb de idei si informatii legate de The gazette .
11. Certurile sau limbajul vulgar pe forum vor fi aspru pedepsite (stergerea contului) caci noi vrem sa ii promovam si sustinem pe cei de la The gazette si nu vom putea face acest lucru daca imaginea noastra va fi proasta .
12. Lucrurile , cum ar fi fan fiction , fan art cu tema yaoi sau indecenta vor fi sterse imdiat iar contul celui care a facut postarea va fi sters.Noi vrem sa ii promovam pe cei de la the gazette nu sa ne batem joc de ei.
13 activitatea fiecarui membru va fi verificata in fiecare luna iar cei care nu au intrat pe forum in ultimele 25 de zile vor avea contul sters .De ce? Pentru ca noi trebuie sa stim exact numarul de fani activi .